55789:
Fra England til Danmark/Polen (16-12-2007 19:27:49)
niels mikkelsen (medlemsstatus ukendt) (
ip-adr: 83.13.155.74)
Turen til UK efter vores 101"FC ambulance gik fint.Sælgereren Nick Hentede os torsdag morgen på vores hotel.Der blev afregnet ordnet Landrover.Han tog den på en trailer og vi drog asted til Harwich.Stella(overkomandoen)og blev inlogeret på en Bed and Breakfast uden morgenmad.Morgenmaden blev til fish and chips stegt i Duckhams olie.God og dyr tur med færgen.Derefter et pitstop på fanø.Lørdag nat kørte vi mod Gedser for at tage færgen til Rostock.Vi holdt ind på en rasteplads,der stod en sikkert underbetalt stakkels Ungarsk lastbil chauffør med et start kabel.Han kunne ikke starte hans store Volvo lastvognstog.Han fik lidt strøm fra "den tykke kælling"(det kalder vi Landyen).Så han han var glad da Volven gik igang.Han spurgte om de kostede noget.Jeg sagde nej i god Landrover ånd.Hans smil var meget bedre belønning.Vi kom fint til Polen.Vi havde lidt problemer med træk kraft tilsidst.Det hjalp da jeg kom 2 Jerrycans benzin på.Jeg tro der har været condensvand i tanken.Det kigger jeg på i morgen når jeg har kørt ældste terrorist i børnehave i Landyen.Niels Mikkelsen