tilbage

Land Rover Forum  

Index
56263: de frygteligt røgede ledninger... (28-12-2007 19:53:38)
Bjørn Beyer Lauridsen #7995, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 62.107.130.175)
jeg har lige monteret Centrallås i min 90" fra 87 da jeg kun har en låsecylinder i højre dør og ingen i venstre dør. men under denne operation fjernede jeg det dæksel der dækker over ledningerne til radio og cigartænderstik. da jeg så kørte fra værkstedet var der noget der tvang nogle ledninger sammen så de gav den frygtelig røg vi alle kender og frygter. jeg skyndte mig at slukke alt og fjerne der der lå så ledningerne rørte hinanden jeg fik fjernet det jeg kunne men her i dag skete det så igen men denne gang kom røgen også fra bag instrumenterne. og nu virker min lyskontakt og dermed mit lys ikke længere...

hvad står jeg over for nu og hvor meget skal jeg ud og købe. er der eventuelt nogen der har rodet med det der el skrammel før.

med venlig Hilsen Bjørn
der går det ny år i møde uden lys...
Index
56264: sv: de frygteligt røgede ledninger... (28-12-2007 20:11:59) (svar på 56263)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.165.171.120)
Det er der nok ingen, der rigtig kan svare på.

Det er jo ingen spøg, når røgen i ledningerne slipper ud :-(
Kun en tåbe frygter ikke Prince of Darkness.

Der er kun en ting at gøre, og det er at fritlægge alle ledninger og se, hvor sammensmeltningerne er sket. Meget trivielt.
Laver du midlertidige løsninger, der sjældent er kendetegnet ved kvalitet, går de let hen og bliver stationære. Det ses af og til! :-)

mvh
Knud, der lige har været igang med ledningsarbejde med elopvarmede frontruder på SIII, med sikring til hver rude.
Index
56273: sv: de frygteligt røgede ledninger... (28-12-2007 22:23:16) (svar på 56263)
Jimmi Povlsen #7737, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 87.55.153.114)
Hej Bjørn, og tak for sidst(juleturen)
Nu bor jeg jo ikke længere væk, end at turen er overskuelig for dig.....
Og jeg er jo el-mand i mit proffesionelle liv, så hvis det er, så kik forbi, så ser vi på situationen.....
Bare nup oplysningerne inde på medlemslisten....

Jimmi