75128:
sv: sv: ZF4HP22 (auto) i Defender V8 3.5? (15-01-2009 12:10:27) (svar på
75124)
Peter Struntze #2005, reg. nsj (medlem) (
ip-adr: 83.91.53.134)
ZFHP22 er også med kabel trukket kick down, hvis den kommer fra en 3,9 motor, det er først fra P38 og D II at det bliver computer styret gearkasser.
Aut. gearkaseen passer i org. ophængshuller i rammen, blot skal gearkasse-beslagenen med fra aut. gearkassen.
Jeg har ikke ødelagt min aut. gearkasse på min 90" V8 3,9 aut endnu, og den har da været i de sidste 5 års tid.
Overvej at evt. at sætte Borg Warner reduktions gearkassen på, så slipper for at skulle bruge centerdiff.
hvis du vælger denne løsning, skal du have forkardangen med, da den er en anden længde.
Ellers er det lige ud af landevejen, eneste der er lidt bøvlet er at lave ekstra oliekøler til aut. gearkassen, men det er mest at finde en slange snedker der kan lave nye olieslanger, der passer i længden.
Hilsen
Struntze