87021:
sv: sv: sv: Lidt om moral eller mangel på samme... (14-09-2009 15:53:07) (svar på
87018)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (
ip-adr: 94.191.243.208)
Henrik, jeg kan godt garantere dig, at hvis der blev frit slag for at svine hinanden til med alt muligt, man er blevet forpisset over, så ville forum i løbet af no time ikke indeholde andet end mudderkastning.
Fra min tid som syns- og skønsmand ved jeg, at der i almindelighed er 2 sider af den samme sag, og det er sjældent at parterne ikke forsøger at pynte på fremstillingen til gunst for sig selv og, sært nok, til ugunst for modparten.
Skal vi svine leverandører af den ene og anden art til med vore frustrationer, skal vi også være klar til, at de selv samme virksomheder og andre, også får adgang til at besvære sig over manglende betalinger m.m., der undertiden kan have dannet kimen til den uvenlighed, som måtte være opstået. Det vil der måske nok være en og anden, der vil være trist ved????
Dermed ikke være sagt at der ikke finde banditter der bare skulle have en røvfuld ved først givne lejlighed!! :-)
Derfor var det at jeg for nogen tid siden foreslog at man dannede et uvildigt råd til at vurdere tvister og rådgive eller ligefrem optræde som opmandsinstitution. Men dette forslag faldt jo til jorden med et mindre brag! :-)
mvh
Knud, der holder meget af at få sagens akter fra begge sider.