tilbage

Land Rover Forum  

Index
90465: Ny kurs. (02-12-2009 07:09:09)
Johny Schou #7499, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 77.213.201.67)
Censur bør ikke foregå i et oplyst samfund, hvor der skal være plads til debat og udveksling af meninger.

Verbale angreb på personer som ikke er af samme mening som een selv, eller som man bare ikke kan lide, har efterhånden taget overhånd her på Land Rover Forum.

Fremover vil indlæg som ikke har ALMEN interesse for klubbens ca. 2000 medlemmer, blive slettet uden yderligere begrundelse.

Land Rover Forum er ikke en chat side, eller et mailprogram, så hvis indlæg tangerer dette, bliver de slettet.

Positiv og konstruktiv kritik, der fører til forbedringer for klubbens medlemmer vil altid være velkommen.

Følgende har jeg skrevet tidligere, men det er endnu mere aktuelt nu -

Lad endelig debatten fortsætte, men overhold "Retningslinier for indlæg i Rover Forum".

Samtidig vil jeg gøre opmærksom på at det er klogt at skrive sine indlæg i et tekstbehandlingsværktøj inden det kopieres over i det endelige indlæg i Land Rover Forum.

Brug lidt tid på at gennemgå formuleringen af budskabet så det ikke kan misforstås, check det med stavekontrollen, citér korrekt gerne med kildeangivelse, skriv det ud på papir og læs det en ekstra gang med de briller på, som modtageren af indlægget har.

Stil spørgsmålene -
Ville jeg bryde mig om at læse denne information ?
Er den seriøs og oplysende for det emne der debatteres ?
Kan den misforståes eller misbruges i debatten ?
Har jeg præciseret at det er MIN personlige holdning til emnet ?

Vent en rum tid inden det læses igen, hvis det stadig er relevant for debatten om emnet, så læg det ind og det har bidraget positivt.

Lidt statistik kan måske være på sin plads, det er under 2% af Dansk Land-Rover klub´s medlemmer der ytrer sig på Forum, en meget stor del af resten læser med og undrer sig.

Med venlig hilsen

IT-udvalget

Johny Schou
Index
90476: sv: Ny kurs. (02-12-2009 09:03:10) (svar på 90465)
Søren Ignaz #6905, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 90.184.81.141)
Sådan Johny

Godt at se du tager skeen i hånden og ansvaret på dine skuldre. Sådan. Rigtig godt skrevet.

LR hilsen
Index
90498: sv: Ny kurs. (02-12-2009 13:54:35) (svar på 90465)
Henrik Madsen #5343, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 94.145.225.113)
Stil op til statsminster Johny, jeg stemmer på dig hehe.
Godt indlæg.

Henrik.
Index
90501: sv: sv: Ny kurs. (02-12-2009 14:11:23) (svar på 90498)
Kim Thomsen #7909, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 87.58.43.162)
Vil også sige at Johny skuffer mig til den go'e side :-)