70379:
17.6 km/l Land Rover Freelander TD4_e Stop/Start (06-10-2008 17:37:26)
Peter Bromley #3436, reg. bhm (medlem) (
ip-adr: 80.196.7.102)
Hermed en ikke alt for god google oversættelse
Land Rover på Paris Motor Show 2008
By Ged Maxwell Ved GED Maxwell
06 Oktober 2008 09:57 06 okt 2008 09:57
Land Rover unveiled its most fuel-efficient car ever at the French motor show: the new Freelander TD4_e Stop/Start. Land Rover præsenteret sin mest brændstofeffektive bil nogensinde på det franske Motor Show: den nye Freelander TD4_e Stop / Start. No prizes for guessing it's a diesel 4x4, whose economy is improved by 3.8mpg and CO2 falls by 8 percent. Ingen præmier for at gætte det er en diesel 4x4, hvis økonomi er forbedret ved 3.8mpg og CO2 falder med 8 pct.
Tell me more about the Freelander TD4_e Stop/Start Fortæl mig mere om Freelander TD4_e Stop / Start
Land Rover has been harping on about its new green technologies for quite a while – so it's a relief finally to see a production car (rather than the far-fetched concepts we've become used to) bristling with eco kit applied. Land Rover har været harping på omkring sit nye grønne teknologier for en hel del tid - så det er en lettelse endelig at se en produktion bil (i stedet for langt ude begreber vi har vænnet sig til) fyldt med øko-kit anvendes. They all fall under the grammatically dodgy e_Terrain Technologies badge. De er alle omfattet af den grammatisk dodgy e_Terrain Technologies badge.
The TD4_e cuts the engine at traffic lights and Land Rover claims it's enough to boost economy from the outgoing diesel's 37.7mpg to a useful 41.3mpg. Den TD4_e nedskæringer motoren ved trafiklys og Land Rover hævder, at det er nok til at sætte skub i økonomien fra den afgående diesel's 37.7mpg til et nyttigt 41.3mpg. Those all-important CO2 emissions fall from 194g/km to 179g/km. Disse er vigtige for alle CO2-emissioner falde fra 194g/km til 179g/km. It's not just stop-start: there are more efficient tyres, remapped engine management and a gearshift indicator, as well as a beefed-up starter motor and other ancillaries to cope with the more frequent start-ups. Det er ikke bare stop-start: der er mere effektive dæk, remapped motor forvaltning og et gearskift indikator samt en beefed-up startmotor og andet tilbehør til at klare de mere hyppige start-ups.
And the best news? Og de bedste nyheder? The kit will be standard-fit on diesel Freelanders (the bulk of Freelander sales, funnily enough). Sættet vil være standard-fit på diesel Freelanders (hovedparten af Freelander salg, funnily nok). Phil Popham, Land Rover's managing director, said: 'From mid-2009, the Stop/Start feature will be included as standard on all Freelander 2 TD4 manual models, with no associated increase in list prices.' Phil Popham, Land Rover's administrerende direktør, sagde: "Fra midten af 2009, Stop / Start funktionen vil blive inkluderet som standard på alle Freelander 2 TD4 manuel modeller, som ikke er tilknyttet nogen stigning i listen priser '. Bravo.
What else is new on the Land Rover stand? Hvad der ellers er nyt om Land Rover stå?
Not much else really. Ikke meget andet i virkeligheden. Just the usual Land Rover stand they seem to unpack at every motor show around the world: cool woods and metals, and a rather soothing waterfall. Bare de sædvanlige Land Rover står de synes at unpack på alle motordrevne vise hele verden: cool skov og metaller, og en temmelig lindrende vandfaldet. Very Scandinavian... Meget skandinaviske ...
CAR’s verdict: Land Rover at the Paris motor show CAR's dom: Land Rover på Paris Motor Show
Great to see a proper green production Land Rover – we've been waiting a while. Dejligt at se en egentlig grøn produktion Land Rover - vi har nu ventet et stykke tid. But they'll need more than just a single Freelander derivative to save the 4x4 maker's long-term prospects. Men de har brug for mere end blot en enkelt Freelander afledte at gemme 4x4 Maker's langsigtede perspektiver.