Hej - og tak for hjælp
Jeg var bare helt sikker på, at jeg ikke havde monteret noget forkert.. og det havde jeg ikke... jeg opdagede hvad der var galt, da jeg ville kontrollere ledningerne op til styreenheden. Med en polsøger prøvede jeg først med multistikket adskilt. Og jo, der var forbindelse. Så prøvede jeg igen med stikket samlet og fik møvet polsøgeren ind til samlingen. Ingen forbindelse..... så opdagede jeg, at stikket var samlet, så den blå gik til den sorte ledning og den sorte til den blå.
Så lavede jeg en lille dukke og kaldte den T-max og stak en par skruetrækkere i den. For (slettet af cencuren) hvor har jeg bøvlet med det og tænkt, at så dum kan jeg da umuligt være. Hverken batteriet eller splitladerelæet var da gratis og jeg var lige ved at gå tilbage til det system, jeg ved virker, nemlig et batterikabel med en kraftig afbryder mellem de to pluspoler.
Jeg måtte lige køre en ekstra tur i går aftes bare for at kigge på det grønne lys i styreenheden og høre det kraftige smæk, når relæet slår til.
God varm weekend!
Hans Kristian #4975 - nu med tændt køleskab i Defenderen